mandag 15. september 2014

5 på Maihaugen

1: Hvorfor er du her?

Roderick Ewart, Østfoldmuseene, Sarpsborg
-        For fornyelse og for å hygge meg med kollegaer,-  og for å få faglig input.






2: Det faglige innholdet?

Øyvind Andersen, Østfoldmusene, Sarpsborg:
-         Det faglige innholdet har vært veldig interessant, også workshopen med det å skrive artikler. Dette har jeg lyst til å sette meg inn i.





3: Fornøyd med vertskapet og Maihaugen?
Ann Christine Eek, UiO, Kulturhistorisk museum , Oslo
-         Kjempefint, Maihaugen er et sted som inneholder veldig, veldg mye. Jeg har ikke vært her så mye før, men vil veldig gjerne komme tilbake hit!






4: Smakte maten?
Freia Beer   Foto, MIST/Sverresborg, Trondheim
-        Ja! Middagen på Mikrobryggeriet veldig god, spesielt desserten.







5: HVA BØR VI PRIORITERE VED NESTE «KORSVEI»?
Erling Fløistad, Bioforsk Plantehelse, Ås:

-         Spørre medlemmene hvilke typer programmer eller rutiner de ønsker å dele erfaringer om, eller trenger mer erfaring på. Vi kan foreslå  dataprogram som flere ønsker  kurs på. Mange bruker dataprogrammer som vi ikke kan godt nok. For meg gjelder det  f.eks. Kanskje et kurs i Adobe Illustrator?



MiniEnqete:  Ragnar og Danila (foto)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar